SZUKAM KOCHANKI

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu szukam kochanki. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Cala Polska - Polska » SPONSOR DLA PANI
Gentelmen mieszkajacy w Angli szuka Kochanki w Polsce....Jak to Gentelmen nie rozmawiam tu o pieniazkach ale place w walucie Krolewskiej

Mazowieckie - Warszawa » KOBIETA DLA KOBIETY
szukam niskiej szczuplej kobiecej dziewczyny do 21 lat uleglej interesuje mnie jedynie sex zaprosze do siebie

Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
Dyskretne spotkanie u Ciebie dziś w godzinach wieczornych.
Ja 33 lata wysoki przystojniak. Pełna dyskrecja gwarantowania i wymagana.
Za spotkanie oferuję 200 zl.


Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
WYSOKI SPONSORING tak jak w tytule wulgarną , zepsutą do szpiku kości kurewkę zasponsoruję na dłużej oczywiście musisz lubić równiez wulgarne epitety w Twoją stronę oferty tylko z foto

Mazowieckie - Radom » ZASPONSORUJ FACETA
szukam chętnej Pani która bedzie chętna do spotkań oferuje nie tylko sex ale równiez przyjacielskie rozmowy jesli ma ktos wiecej pytan prosze pisac

Mazowieckie - Warszawa » S/M - PANOWIE
szukam perwersyjnej dziewczyny do wspólnych zabaw, nasze spotkanie możemy rozpocząć od miłych pieszczot, uwielbiam pieścić kobiece ciało, zrobię ci masaż całego ciała, stopy, nóżki, pupkę, plecy, ramiona, kark, mogę to robić bardzo długo, z przyjemnością popieszczę cię paluszkami do stanu maksymalnego podniecenia, później języczkiem doprowadzę aż do spełnienia rozkoszując się soczkami z twojej muszelki, jeśli w tym czasie popuścisz na mnie strumień złotego deszczyku chętnie wyliżę go do czysta, możesz także nasiusiać mi prosto do buzi, ja chętnie wypiję każdą kropelkę, jeśli lubisz seks oralny chętnie wytrysnę ci do buzi a później będziemy całować się rozkoszując się smakiem śmietanki, jeśli lubisz seks analny chętnie trysnę ci w pupci a potem siądziesz mi tyłeczkiem na twarzy a ja wypiję całą wyciekającą śmietaknę, chętnie wyliżę ci z tyłeczka bitą śmietanę, możesz także spenetrować mój tyłeczek, zgwałcić mnie sztucznym penisem, na zakończenie weźmiemy wspólną kąpiel, umyjemy się nawzajem, a po wszystkim ponownie zrobię ci masaż, masmaruję całe ciało twoim ulubionym kremem, balsamem lub olejkiem... podobało się? masz ochotę na takie spotkanie? a może chcesz jeszcze coś dodać, jestem otwarty na propozycje?

Poza granicami Polski - Düsseldorf » DAM PRACE
Luxusowe Massage Studio w samym centrum Dusseldorf zaprasza do wspolpracy wszystkie piekne Panie,oferujemy do pracy luxusowe warunki,mila atmosfere,bardzo wysokie ceny i grono klientow z duza klasa.Jezeli jestes zainteresowana i chcesz wspolpracowac z najlepszymi,cenisz sobie spokojna i mila atmosfere,lub szukasz naprawde dobrego terminu to zapraszam.Jestem dostepna codziennie do 23 pod telefonem lub meilem

Mazowieckie - wawa+okol » SPONSOR DLA PANI
Witam poznam i zaprzyjaźnię się z normalną kobietą w przedziale wiekowym 35-45 lat szczegóły na priv.Pozdrawiam

Śląskie - katowice » ZASPONSORUJ PANIĄ
jestem atrakcyjna szczupla blondynka szukam konkretnego pana ktory pomoze mi finansowo spotkania tylko w obecnosci meza .moze byc 2 panow wszystko zalzy od kwoty jaka zaproponujecie

Śląskie - katowice » INNE OGŁOSZENIA
..elokwentna,zmysłowa a jednocześnie konkretna i zdecydowana
kobieta lat 25
> pozna pana inteligentnego...
> sytuowanego,
> o wysokiej kulturze osobistej,
> po 40stce,
> zonatego,
> i...
> nie korzystającego z agencji .
> a przede wszystkim dojrzalego emocjonalnie,który wie czego chce wzyciu.
> Chciałabym nawiązać miłą,przyjacielską znajomość długoterminową.


Niemcy - Nürnberg » DAM PRACE
Apartamenty na terenie Niemiec zapraszaja do wspolpracy Panie w wieku od 18 lat.Ponad 60 adresow w 12 miastach.Dogodne warunki wspolpracy.BEZ POSREDNIKOW !!!! Wiecej informacji telefonicznie lub na meil

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Napiszę krótko i konkretnie, szukam młodej i atrakcyjnej dziewczyny do 24 lat na dłuższy okres czasu. Proponuję 300 zł. za każde spotkanie + prezenty, szacunek, zdrowie, higienę. Jestem przystojnym, wysokim 40 latkiem. Warto !!!! Pozdrawiam

Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Szukam kobiet z Warszawy do sex-spotkań w wieku 18-55 lat. Mile widziane puszyste i/lub dominujące.

Mazowieckie - Warszawa » DAM PRACE
prywatka w Warszawie zaprasza do współpracy. Oferujemy komfortowe warunki, niezłe zarobki, bezpieczeństwo.

Warminsko-Mazurskie - Mrągowo » SPONSOR DLA PANI
6 listopada ok. 18 chciałbym sie spotkać w Mrągowie ze szczupłą, 20-30, 3/4, 155-170, na miłą kolację i potem nocke w hotelu Mrongovia. Jezeli ten hotel nie odpowiada znajdzie sie inny. Napisz na maila. Naturalnie kasa. całus ypr1

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Mężczyzna z klasą!! Realny i konkretny sponsor po 40tce. Przystojny, zadbany, bardzo kulturalny i z humorem... A dla Kobiet, które doceniają rolę mózgu, wybitnie seksowny... Szukam fajnej, SZCZUPŁEJ i zgrabnej dziewczyny. Wiek nie jest tu najważniejszy. Cenię subtelne smaki życia, lubię cieszyć siebie i sprawiać radość innym. Najchętniej stały układ sponsorowany. Regularna, pewna pomoc finansowa. Więcej na priv. ale mowa o kilku tys. M

Cala Polska - Drawsko Pomorskie » S/M - PANOWIE
Dominujacy (zwlaszcza psychicznie) i wymagajacy szuka kobiety w pelni uleglej, wyuzdanej, z ktora bedzie mogl spedzic kilka szalonych nocy
na Pojezierzu Drawskim w terminie 13-22 listopada 2012. Moge oplacic dojazd i hotel, jak i zasponsorowac. Wszystko do uzgodnienia.
Oferty z foto na: mail lub GG


Cala Polska - Drawsko Pomorskie » SPONSOR DLA PANI
Szukam milej, seksownej dziewczyny, z ktora bede mogl spedzic kilka szalonych nocy na Pojezierzu Drawskim w terminie 13-22 listopada 2012.
Moge oplacic dojazd i hotel, jak i zasponsorowac. Wszystko do uzgodnienia. Oferty z foto na mail lub GG


Śląskie - tychy pszczyna bielsko » ZASPONSORUJ PANIĄ
Poszukuje pani z okrąglutką pupcią bardzo czystą pachnącą chcącą nawiązać dluższą znajomość.
Mój wiek 45l ciepło zapach pieszczoty krągłosci.....


Mazowieckie - WAWA » FACET DLA KOBIETY
Witaj, mam 38 lat, jestem fajnym uśmiechniętym facetem. Szukam ciekawej osoby do dłuższej znajomości opartej na dyskrecji, wzajemnym szacunku i kulturze. Szukam Pani z dużą kobiecością (truskaweczka i łechtaczka)lubiącą seks.
Pozdrawiam


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY

Fascynują mnie dojrzałe,zadbane kobiety. Chciałbym pieścić i kochać się z taką panią. Jeżeli jesteś zadbaną kobietą,pragnącą spotkać się z wrażliwym mężczyzną,odezwij się. Ja,34lata,przystojny,zadbany.



Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY


Jeżeli brakuje Ci męskiego ciepła,przytulenia,pożądania,jeżeli pragniesz czuć dotyk i ciepło faceta na sobie,jeżeli chciałabyś pokochać się namiętnie z przystojnym mężczyzną,możemy to urealnić. Jestem 36 letnim,zadbanym mężczyzną,uchodzącym za przystjnego. Tylko poważne odpowiedzi


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY


Przystojny i zadbany szatyn,po trzydziestce,umówi się z kobietą spragnioną męskich pieszczot,bez zbędnych pytań. Umawiamy się,idziemy na kawę zapoznawczą a nastepnie zajmiemy się sobą. Nie bedziesz żałować. Foto podczas korespondencji.




Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY


Czy znajdę tu panią chętną na porządną minetkę,zrobioną przez przystojnego faceta? Spotykamy się w umówionym miejscu,ja zajmuję się Tobą,napewno będziesz usatysfakcjonowana.Tylko tyle. Jeżeli jesteś zainteresowana,czekam na odpowiedż.



Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY


Poznam na dłużej zamężną panią,nieszczęśliwą w swoim związku. Chciałbym,aby zawiązała się między Nami przyjażń i chemia,abyśmy czuli się ze sobą dobrze i pragnęli się nawzajem.
Jeżeli masz podobne pragnienia,odezwij się,a przekonasz się że warto było.
Jestem 36 letnim mężczyzną,na poziomie,przystojnym i zadbanym...
Proszę o tylko realną odpowiedż.



Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY


Nawiążę znajomość z kobietą do lat 50,najchętniej mężatką. Chciałbym by był to swego rodzaju układ,gdzie oprócz kontaktów intymnych,moglibyśmy wyjść gdzieś razem,porozmawiać,cieszyć się swoim towarzystwem. Wiem że ten anons niezbyt pasuje do tego portalu,ale może jednak jest tu pani,która ma ochotę na nawiązanie znajomości z fajnym facetem. Mam 35 lat,żonaty,przystojny... Szczegóły w mailu zwrotnym.



Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY

Poznam panią,najchętniej zamężną,samotną w swoim związku. Mam podobną sytuację i chciałbym stworzyć coś fajnego,byśmy poczuli się znowu pożadanymi,byśmy tęsknili za kolejnym spotkaniem,by poczuć motylki w brzuchu... Jeżeli także masz takie pragnienia,odezwij się. Foto podczas korespondencji. Mam 35 lat,jestem szatynem uchodzącym za przystojnego.



Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Chętnie spędzę dłuższy wieczór w piątek 2 XI z młodą otwartą dziewczyną bez zahamowań
700 PLN. Hotel w Warszawie.
Proszę o zdjęcie. Szczegóły w email.
Będzie fajnie ;-)


Lubelskie - Lublin » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Jestem 25 letnim facetem. Jestem żonaty. Szukam kobiety dyskretnej, zadbanej, szczupłej (chętnie o małych piersiach). Chciałbym stworzyć dyskretną relację nie tylko opartą na seksie, ale i zaufaniu. Dyskrecja, zdrowie, to podstawa. Chętnie nawiążę kontakt z nieśmiałą studentką. Lubię osoby spokojne na zewnątrz lubiące czasem poszaleć.
Oczywiście z mojej strony co jakiś czas mógłbym zasponsorować. Więcej informacji prywatnie.
Pozdrawiam.


Małopolskie - Tarnów » SZUKAM PRACY
Mam 25 lat, 170cm wzrostu, szczupła, atrakcyjna, zadbana i dyskretna. Jestem w trudnej sytuacji finansowej i szukam pracy lub zapewnie miłe towarzystwo panu na poziomie w zamian za pomoc finansową.

Strona: 1 / 30>>>    strony: [1]23456789101112131415161718192021222324252627282930